Geçen günlerin ardından..

Posted by Burcu U.Ç. on 26 Mayıs 2014 Pazartesi.

Son günlerde yaşananların üstüne yazıp yazmamakta kararsızdım. Soma' da yaşanan 'maden facia' sı için hala çok üzgün ve kızgınım. Olup biteni yaşananları hazmedemiyorum. Gördüklerim, dinlediklerim, okuduklarım bana fazlasıyla 'ağır' geldi bu olayda.

İhmal, iş güvenliğinin olmaması, kötü çalışma şartları, sosyal güvencesi olmadan çalıştırılan yüzlerce emekçi, madenle birlikte evi ocağı çöken hayatlar, babasız evlatsız kalanlar ve daha fazlası!!! O kadar çok konu var ki tartışılacak. Nereden başlanır ne kadarına çözüm bulunur bilemiyorum. Bildiğim hissettiğim tek şey endişe. 21. yüzyılda teknoloji bu kadar ilerlemişken yaşanan facianın boyutu beni bir kez daha endişelendirdi. Nasıl bu kadar eksik olur nasıl bu kadar yetersiz olunur aklım almıyor. Bu konu çok derin hatta ibretlik!!
Benim elimden gelen tek şey yardım kampanyalarını takip etmek ve mümkün olduğunca duyurmak. Küçükte olsa uzun vadeli yardımların daha doğru olacağını düşünüyorum. 
Günler zalimce gelip geçiyor..Gündem değişiyor. Ama acılar çok taze aslında!

Artık Soma denince aklımda 2 kare canlanıyor..

Gözü yaşlı emekçiler!!!



Ve çocukları...



No Responses to Geçen günlerin ardından..

Leave a Reply