Parga Balık' dan merhaba...:)

Posted by Burcu U.Ç. on 15 Kasım 2011 Salı. Filed under: , , ,


            Duru doğduğundan bu yana  sadece gündüz ve özellikle dumansız hava sahalarında vakit geçirebiliyoruz. Ayrıca erken uyuduğu için pek dışarı çıkmaya heveslenmiyoruz. Uyumuyor,uyusada eve dönene kadar defalarca uyanıyor ve o gece özellikle benim için pek hoş geçmiyor. Ama bu sefer radikal bir kararla sevgili dostlarımız Burcu&Onur ve aileleriyle Parga Balık Restaurant da aldık soluğu..
Parga Balık yeni bir mekan.. Daha açılalı henüz 1 ay kadar olmuş ama nerdeyse eksiksizler. Sevgili Pınar&Cem mekanın sahibi ve aynı zamanda işletmecileri. Çok genç,güzel bir enerjileri var ve buraya fazlasıyla en başından beri yansıtmışlar. Herkesle tek tek ilgilenmeye çalışıyorlar , umarım bunu ileride de devam ettirebilirler.Sade, şık, çok temiz, her detayın düşünüldüğü bir yer çıkmış ortaya. Öncelikle benim için ve diğer çocuklular için oyun odası bile düşünülmüş. Ayrıca kamerayla olduğunuz yerden izlemeniz mümkün. Bence süper bir detay, diğer mekanlarda da görebilmeyi çok isterim doğrusu.
Benim için bir başka önemli detay da mutfak açık ve herşeyi görmeniz mümkün.Böyle yerler çok hoşuma gidiyor. Hem temizliğinden emin oluyorsunuz,hem   nasıl çalışıldığı konusunda  fikir sahibi oluyorsunuz. Aklın soru işareti kalmıyor insanın.


Parga Balık da isterseniz balıklarınız taş fırında meşe odununda pişiyor. Ben bunu denemedim ama merak etmedim, aklım kalmadı dersem yalan olur. Ama soğuk mezelerinden ve ara sıcaklarından tadına baktıklarım hem çok değişik hem çok lezzetliydi. Fesleğenli levrek fileto benim bu gecedeki favorim oldu. Okuduğum kadarıyla daha bir sürü değişik tatlar da var.

Eğer benim gibi balık aşığıysanız ve değişik tatlarla,mekanlarla tanışmayı seviyorsanız biz burayı çok sevdik.Kalabalık gruplar için de çok uygun.. Arkadaşlarınızı alın gidin,siz de beğeneceksiniz. Pişman olmazsınız deneyin derim. Buradan haberdar olmak için de facebook ve twitterdan takip edebilirsiniz.

Umarım hoşuna gider PınarJ   
Sevgilerimle..

No Responses to Parga Balık' dan merhaba...:)

Leave a Reply